مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 12:402020-12-24سياسي

ممنوعیت الحاق اراضی به شهرک های تا شعاع 50 کیلومتری اصفهان


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: به مردم عزیز این اطمینان خاطر را می دهیم که شورای حفظ حقوق بیت المال با هر گونه توسعه شهرک محمودآباد و دیگر شهرک های شعاع 50 کیلومتری اصفهان و اقدامات غیرقانونی از این دست که وضعیت آلودگی اصفهان را تشدید کرده و سلامت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمدرضا حبیبی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان، اظهار داشت: توسعه شهرک صنعتی محمودآباد یکی از موضوعات اصلی این جلسه است و این موضوع پیش از این نیز در شورای بررسی و منع توسعه شهرک در آن اعلام شده بود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: ولی با مطرح شدن تعدادی پرونده در دیوان عدالت اداری موضوع دوباره بررسی و در جلسه امروز نیز باز به همان نتیجه قبلی منتهی شد که هر گونه توسعه شهرک و هر گونه احداث واحد صنعتی در شعاع 50 کیلومتری کلانشهر اصفهان به موجب قانون ممنوع است که دلیل این امر هم پیشگیری از تشدید آلودگی شهر اصفهان و به خطر افتادن بهداشت و سلامت عمومی است.

وی در خصوص واحدهای احداثی اطراف شهرک محمودآباد نیز خاطرنشان ساخت: از سوی شورای برنامه ریزی استان طرحی تهیه شده که در آن پیش بینی شده این واحدها با مستحدثاتی که داردپس از بررسی و اعلام نظر سازمان های ذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت الحاق اراضی به شهرک های تا شعاع 50 کیلومتری اصفهان

ممنوعیت الحاق اراضی به شهرک های تا شعاع 50 کیلومتری اصفهان