مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 12:452020-12-24اقتصادي

مراودات تجاری ایران و جمهوری آذربایجان تاکنون رضایت بخش نبوده است


مراودات تجاری ایران و جمهوری آذربایجان تاکنون رضایت بخش نبوده است که باید حجم مبادلات تجاری دو کشورپس از این افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه ویدیوکنفرانسی مسئولان دستگاه های دولتی و فعالان بخش خصوصی آذربایجان شرقی با سفیر ایران در جمهوری آذربایجان با موضوع افزایش ارتباطات تجاری دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان ظهر امروز در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

رییس اتاق بازرگانی تبریز در این جلسه با اشاره به پتانسیل های بالای استان آذربایجان شرقی در حوزه های اقتصادی گفت: متأسفانه تاکنون آنچنان که باید، نتوانسته ایم در حوزه تجارت با جمهوری آذربایجان نقش آفرینی کنیم و در مجموع میزان مراودات تجاری دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان تاکنون رضایت بخش نبوده است.

یونس ژائله در ادامه با اشاره ای به صف طولانی کامیون های تجاری در مرز آستارا و لزوم یاری و تدبیر سفارت ایران در جمهوری آذربایجان در این زمینه گفت: در مرز آستارا شاهد صف طولانی از کامیون های حمل و نقل کالا هستیم که این فرآیند و سختگیری های موجود، تجارت ایران را به خصوص با کشورهای اوراسیا مورد تهدید قرار داده است که باید در این زمینه چاره اندیشی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراودات تجاری ایران و جمهوری آذربایجان تاکنون رضایت بخش نبوده است

مراودات تجاری ایران و جمهوری آذربایجان تاکنون رضایت بخش نبوده است