مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 14:002020-12-24اقتصادي

صنعت دام و طیور از واسطه گری ها رنج می برد


حلقه های واسط میان تولیدکنندگان و سفره مردم در تلاشند هر چقدر زورشان می رسد قیمت ها را بالا ببرند و این موضوع اصلاً قابل قبول نیست و باید با آن برخورد شود.

- معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: حلقه های واسط میان تولیدکنندگان و سفره مردم در تلاشند هر چقدر زورشان می رسد قیمت ها را بالا ببرند و این موضوع اصلاً قابل قبول نیست و باید با آن برخورد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، به نقل از صدا و سیما، مرتضی رضایی اظهار داشت: حلقه های واسط میان تولیدکنندگان و سفره مردم در تلاشند هر چقدر زورشان می رسد قیمت ها را بالا ببرند و این موضوع اصلاً قابل قبول نیست و باید با آن برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه برای حل این معضل و ایجاد زنجیره های تولید باید هم دولتی ها و هم نمایندگان اصناف و تولیدکنندگان پای کار باشند، گفت: چندین بار از اصناف، اتحادیه ها، وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار و همچنین صنف پخش کننده و فروشنده خواسته شده است پای کار بیایند تا بتوانیم زنجیره تولید تشکیل دهیم و واسطه ها را حذف کنیم و بتوانیم محصولات دام و طیور را با قیمت مناسب به دست مردم برسانیم، ولی تنها جلسه ای تشکیل شد و فردای آن روز موضوع رها شد.

رضایی افزود: اگر هر کسی وظیفه اش را به درستی انجام دهد، واسطه ها حذف و قیمت مرغ و تخم مرغ و گوشت به تعادل می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت دام و طیور از واسطه گری ها رنج می برد

صنعت دام و طیور از واسطه گری ها رنج می برد