مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 14:052020-12-24سياسي

سد نهب دهه فجر آبگیری می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین از آبگیری سد نهب در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: مشکل آب شهرستان های تاکستان و بویین زهرا با افتتاح این سد حل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر علی فرخزاد ظهر پنجشبه در جلسه آبگیری سد نهب که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: سد نهب تاکستان دهه فجر آبگیری خواهد شد.

وی افزود: با ساخت سد نهب مشکل آب در شهرستان بویین زهرا و تاکستان حل خواهد شد و کشاورزان و همچنین اهالی روستاهای این دو شهرستان از این پس مشکلی برای آب کشاورزی و شرب نخواهند داشت.

معاون استاندار قزوین تصریح کرد: نباید برای افتتاح مشکل معارض وجود داشته باشد و مدیران کل امور اراضی و منابع طبیعی استان قزوین باید مشکل معارضان را هرچه زودتر حل کنند.

وی عنوان کرد: با اجرای آبگیری پل آهنی روستای شیزر و همچنین 62 هکتار از اراضی کشاورزی اطراف سد زیر آب خواهد رفت و باید فرآیندی طی شود تا با آغاز به کار سد حق وحقوق هیچیک از کشاورزان و زارعان منطقه تضییع نشود.

فرخزاد از تلاش برای حل مشکل آبگرفتگی پل آهنی شیزر خبر داد و اضافه کرد: به زودی و پس از انجام یک بازدید به همراه استاندار تلاش خواهیم کرد تا تصمیم لازم در رابطه با این پل اتخاذ شود و مشکل محور مواصلاتی اهالی روستای شیزر حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد نهب دهه فجر آبگیری می شود

سد نهب دهه فجر آبگیری می شود