مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 14:102020-12-24ورزشي

آمادگی شیراز برای میزبانی رویدادهای بین المللی ورزشی


با هماهنگی های بین دستگاهی، زیرساخت های لازم برای میزبانی این کلانشهر در رویدادها و مسابقات ورزشی ملی و بین المللی فراهم شده است.

- ایسنا/فارس فرماندار شیراز گفت: با هماهنگی های بین دستگاهی، زیرساخت های لازم برای میزبانی این کلانشهر در رویدادها و مسابقات ورزشی ملی و بین المللی فراهم شده است.

محمدرضا امیری پنج شنبه 4 دی در حاشیه جلسه هماهنگی میزبانی مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا که در محل فرمانداری شیراز تشکیل شد، بیان کرد: این شهرستان مهد قهرمانان صاحب نام ورزش بوده و هست که هم برای فارس و هم برای ایران اسلامی در رشته های مختلف ورزشی افتخار آفرینی کردند.

او با اشاره به برخی کمبودها در زیر ساخت های ورزشی شیراز، عنوان کرد: اقدامات خوبی در افزایش سرانه فضای ورزشی این شهرستان انجام شد اما معتقدیم تا رسیدن به ایدهآل ها همچنان فاصله زیادی داریم.

امیری اضافه کرد: ورزش در شیراز در برخی حوزه ها از کمبودهایی رنج می برد اما این کمبودها هیچ گاه اراده قوی ورزشکاران این شهرستان را برای رسیدن به سکوهای افتخار کم نکرده است.

رییس شورای ورزش و جوانان شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به خسارت باشگاه های ورزشی ناشی از بیماری کرونا اشاره و اضافه کرد: امروز بیماری کرونا زیان های سنگینی به اقتصاد کشورها وارد کرد و بسیاری از صنوف از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شیراز برای میزبانی رویدادهای بین المللی ورزشی

آمادگی شیراز برای میزبانی رویدادهای بین المللی ورزشی