مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 14:352020-12-24اقتصادي

الحاق سه روستای گردخون، اقبال آباد و سلطان آباد، تصمیمی حاکمیتی است


رییس کمسیسون معماری و شهرسازی شورای شهر شیراز، الحاق سه روستای گردخون، اقبال آباد و سلطان آباد، تصمیمی حاکمیتی است و باید از سوی ستاد قسیمات کشوری وزارت کشور اتخاذ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نوذر امامی ظهر امروز در یک نشست خبری مجازی به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

وی درباره الحاق سه روستای یادشده که مدتی است در شورای شهر شیراز مطرح است، اظهار داشت: شیراز 155 هزار هکتار وسعت دارد که 85 هزار هکتار آن حریم است و با توجه به افزایش 40 تا 50 درصدی جمعیت در این نقاط، ساخت و سازها نیز بسیار رشد کرده به گونه ای که در گویم، 73 هکتار طرح هادی تعریف شده است، اما 333 هکتار ساخت و ساز شده است.

وی افزود: این مساله در مورد روستاهای دیگری همچون کیان آباد، اقبال آباد، محمودآباد، گردخون و.

نیز تکرار شده است، از این رو با توجه به اینکه از قبل نیز برنامه ای برای خدمات رسانی به مردم این روستاها صورت نگرفته است، تهدیدهایی در این روستاها به وجود آمده و معضلاتی را سبب شده است.

این عضو شورای شهر شیراز با تاکید بر اینکه عملکرد شهرداری، بحث درآمد هزینه است، گفت: شهرداری در حال حاضر و با شرایط اقتصادی فعلی قادر به مدیریت هزینه های این سه روستا در جهت الحاق به شهر شیراز نیست، چنان چه در مورد الحاق قصرقمشه به شیراز نیز جز هزینه هیچ منافعی عاید شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق سه روستای گردخون، اقبال آباد و سلطان آباد، تصمیمی حاکمیتی است

الحاق سه روستای گردخون، اقبال آباد و سلطان آباد، تصمیمی حاکمیتی است