مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 14:502020-12-24ورزشي

نتایج لیگ برتر تیروکمان بانوان/ درخشش دختر نونهال در رده سنی بزرگسالان


دومین هفته از رقابت های لیگ برتر تیروکمان در ریکرو و کامپوند بانوان امروز در حالی در سایت تیروکمان برگزار شد که با درخشش دختر نونهال در رده سنی بزرگسالان همراه بود.

- دومین هفته از رقابت های لیگ برتر تیروکمان در ریکرو و کامپوند بانوان امروز در حالی در سایت تیروکمان برگزار شد که با درخشش دختر نونهال در رده سنی بزرگسالان همراه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته اول و دوم لیگ برتر تیروکمان، به میزبانی آکادمی راد در ریکرو و کامپوند زنان برگزار و کمانداران برتر معرفی شدند.

در هفته اول و در ریکرو بانوان، تیم اشتادسازه 4 بر یک برابر دانشگاه آزاد به پیروزی رسید و تیم فولاد مکران با همین نتیجه مقابل هیات عاشورا آذربایجان شرقی به برتری رسید.

همچنین در هفته دوم مسابقات ریکرو بانوان، تیم اشتادسازه با نتیجه 3 بر 2 آکادمی راد را شکست داد و دانشگاه آزاد 4 بر یک مقابل فولاد مکران به برتری رسید.

در ادامه این رقابت ها و در هفته اول کامپوند بانوان تیم هیات چهارمحال بختیاری 3 بر 2 فولاد مکران را شکست داد، آکادمی راد 4 بر یک برابر مس کرمان به پیروزی رسید و مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی با نتیجه 5 بر صفر برابر محبوب تهران به پیروزی رسید.

در هفته دوم این مسابقات نیز تیم فولاد مکران با نتیجه 5 بر صفر مغلوب آکادمی راد شد، هیات چهارمحال بختیاری 4 بر یک برابر مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج لیگ برتر تیروکمان بانوان/ درخشش دختر نونهال در رده سنی بزرگسالان

نتایج لیگ برتر تیروکمان بانوان/ درخشش دختر نونهال در رده سنی بزرگسالان