مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 14:552020-12-24اقتصادي

740 متقاضی مسکن ملی در مازندران آورده مالی را واریز کردند


مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: تاکنون 740 نفر از 12 هزار متقاضی مسکن ملی آورده مالی مورد نیاز را واریز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد نظری عصر پنج شنبه در جلسه بررسی مشکلات و نیازهای شهرستان جویبار در حوزه شهری با اعلام اینکه نقشه های ساخت مسکن در شهرستان جویبار آماده شده است، افزود: بعد از صدور پروانه، آغاز عملیات اجرایی واحدها ی مسکونی انجام خواهد شد و در بازه زمانی 18 ماهه تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیر کل راه وشهرسازی مازندران از ثبت نام 196 متقاضی طرح ملی مسکن در شهرستان جویبار خبر داد و گفت: زمین این طرح در شهر کوهی خیل پیش بینی شده و با جمع بندی صورت گرفته با بخشدار گیلخواران، شهردار کوهی خیل و اعضای شورای شهر زمین مورد نظر در اختیار بنیاد مسکن قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه از تاریخ 10 دی ماه فراخوان ثبت نام جدید اقدام ملی مسکن شروع خواهد شد، اظهار داشت: در استان مازندران 12 هزار متقاضی در این طرح ثبت نام و تا این لحظه 740 متقاضی مبلغ مورد نظر را واریز کردند ودر فراخوان جدید افراد دیگر جایگزین نفراتی خواهند شد که در زمان مقرر مبلغ واریزی خود را انجام ندادند.

نظری بیان کرد: طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای ساری، بابل و آمل 45 در صد پیشرفت فیزیکی داشته است و بنا داریم تا شهریور سال آینده واحدهای مسکونی متقاضیان شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

740 متقاضی مسکن ملی در مازندران آورده مالی را واریز کردند

740 متقاضی مسکن ملی در مازندران آورده مالی را واریز کردند