مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 15:502020-12-24اجتماعي

امداد رسانی به 375 گرفتار در برف و کولاک/بستن زنجیر چرخ الزامی اس


در پی بارش سنگین برف 375 نفر به همراه نزدیک 200 خودرو در محورهای ارتباطی شهرستانهای اشنویه و تکاب در کولاک گرفتار شده بودند که توسط تیم های امدادی نجات یافتند.

- دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب در خصوص جزییات امداد رسانی به افراد گرفتار در کولاک به خبرنگار مهر گفت: به دلیل بارش سنگین برف 121 دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک محورهای مواصلاتی این شهرستان با بیش از 300 نفر سرنشین و مسافر با تلاش راهداران نجات یافتند.

حبیب الله شیوخی افزود: این تعداد خودرو سواری و باری بر اثر بارش برف و لغزنده بودن جاده در محورهای تکاب - شاهین دژ، تکاب - بیجار، دوراهی ایران خواه و تکاب - دندی قادر به حرکت نبوده اند.

دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب با تاکید بر اینکه بستن زنجیر چرخ در محورهای برفی استان الزامی است ادامه داد: 6 اکیپ مختلف اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان با حضور به موقع در محورهای مواصلاتی تکاب از جمله گردنه مایین بلاغ نسبت به برف روبی و بازگشایی محورها و نمک پاشی جاده اقدام کردند و خودروهای گرفتار شده را نجات دادند.

وی اضافه کرد: شب گذشته همچنین راننده و سه سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پژو که در هوای برفی و کولاکی در محور تکاب - دوراهی ایران خواه دچار حادثه شده و از مسیر منحرف شده بود، با امدادرسانی به موقع راهداران از خطر سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد رسانی به 375 گرفتار در برف و کولاک/بستن زنجیر چرخ الزامی اس

امداد رسانی به 375 گرفتار در برف و کولاک/بستن زنجیر چرخ الزامی اس