مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 16:502020-12-24سياسي

جای خالی روزنامه محلی در سبد رسانه اسدآباد


فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به جای خالی یک رسانه مکتوب محلی در سبد رسانه دیار سیدجمال الدین اسدآبادی گفت: وجود یک رسانه مکتوب هر چند به صورت هفته و یا دوهفته نامه همپای دیگر رسانه های مکتوب و مجازی در این شهرستان ضرورت ویژه ای دارد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به جای خالی یک رسانه مکتوب محلی در سبد رسانه دیار سیدجمال الدین اسدآبادی گفت: وجود یک رسانه مکتوب هر چند به صورت هفته و یا دوهفته نامه همپای دیگر رسانه های مکتوب و مجازی در این شهرستان ضرورت ویژه ای دارد.

سعید کتابی پنجشنبه 4 دی ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با وجود تغییرات در صنعت رسانه ها و سوق ذائقه جامعه به سمت فضای مجازی، همچنان روزنامه های مکتوب تازگی و مخاطبان خاص خود را داشته و نمی توان اهمیت روزنامه های مکتوب و چاپی را نادیده گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه با قلم خود از نقش موثری در توسعه هر جامعه برخوردارند، افزود: پیشگیری ازآسیب های اجتماعی، افزایش سرمایه های اجتماعی و تزریق روحیه نشاط و امید از جمله موارد مهمی است که اصحاب قلم با توانمندی قلم خود می توانند نقش آفریننی کنند.

کتابی خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و ادامه داد: رسانه ها و خبرنگاران در بحران کرونا در راستای اطلاع رسانی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی روزنامه محلی در سبد رسانه اسدآباد

جای خالی روزنامه محلی در سبد رسانه اسدآباد