مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 17:552020-12-24اقتصادي

سد نهب اسفندماه آبگیری می شود


سد نهب در شهرستان تاکستان در آستانه آبگیری قرار گرفته و در اسفندماه امسال مرحله نخست آبگیری از این سد به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی فرخزاد، معاون عمرانی استاندر قزوین، امروز (پنج شنبه) در جلسه کارگروه آبگیری سد نهب که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد اظهار داشت: سد نهب در شهرستان تاکستان در آستانه آبگیری قرار گرفته و در دهه مبارک فجر آبگیری از این سد به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: ساخت سد نهب کار خیلی بزرگی بود که با بهره برداری از آن مشکلات کم آبی کشاورزان شهرستان بویین زهرا و تاکستان و همچنین آب شرب چندین روستا برطرف خواهد شد.

فرخزاد وجود معارضان مختلف محلی را از جمله مشکلات بهره برداری از این سد دانست و ادامه داد: مدیران کل امور اراضی و منابع طبیعی استان قزوین باید موضوع املاک و زمین های معارضان را در جلسه رفع تداخلات بررسی کنند و نتیجه اش را در جلسه بعدی کارگروه به ما اعلام کنند.

زیر آب رفتن پل آهنی روستای شیزر معاون استاندار قزوین زیر آب رفتن پل آهنی روستای شیزر و 62 هکتار از اراضی کشاورزی را از مشکلات آغاز به کار سد نهب دانست و گفت: برای آغاز مرحله دوم آبگیری از سد باید هماهنگی لازم با کشاورزان و زارعان محلی انجام شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد نهب اسفندماه آبگیری می شود

سد نهب اسفندماه آبگیری می شود