مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 18:302020-12-24سياسي

دومین جشنواره خدمت رضوی در اردبیل برگزار می شود


مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل گفت: دومین جشنواره خدمت رضوی با تجلیل از 24 خادمیار و مسئول کانون های خدمت رضوی در اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اکبر قیامی عصر پنجشنبه در جلسه مسئولین کانون های خدمت رضوی اردبیل به تشریح اهداف برگزاری دومین جشنواره خدمت رضوی پرداخت و اظهار کرد: دومین جشنواره خدمت خادمیاران رضوی با هدف شناسایی و ترویج خدمت به افراد نیازمند در قالب فعالیت های نو و ابتکاری طراحی شده و در این جشنواره از خادمیاران و کانون های برتر خدمت رضوی نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه در قالب این جشنواره الگو سازی روش ها و فعالیت های برتر ارائه شده در کانون های خدمت رضوی در دو سطح ملی و استانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت افزود: در مرحله استانی با توجه به فعالیت های انجام گرفته در کانون های خدمت رضوی 8 برگزیده در بخش خادمیاران، هشت نفر برگزیده کانون خدمت رضوی و هشت نفر رابط شهرستان و خادمیار ستادی برگزیده و مورد تجلیل و قدردانی قرار خواهند گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل تصریح کرد: پس از بررسی طرح های ارائه شده توسط هیأت داوران و با توجه به اهمیت و کارای طرح ارائه شده در راستای اهداف جشنواره خدمت رضوی، از مجموع طرح های برگزیده در مرحله استانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره خدمت رضوی در اردبیل برگزار می شود

دومین جشنواره خدمت رضوی در اردبیل برگزار می شود