مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 20:102020-12-24بين الملل

ادعای یک منبع: تحریم کنندگان قطر 5 ژانویه با این کشور آشتی می کنند


یکی از منابع نزدیک به دولت امارات گفت که کشورهای شورای همکاری خلیج فارس تا پنج ژانویه سلسه نشست هایی خواهند داشت و بعد از این نشست ها در تاریخ مذکور به تنش بیش از سه سال پایان خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مشاور سابق ولی عهد ابوظبی و سیاستمدار اماراتی گفت که کشورهای تحریم کننده قطر با این کشور تا 11 روز دیگر آشتی خواهند کرد.

عبدالخالق عبدالله در حساب توییتی خود نوشت: شورای وزیران کشورهای همکاری خلیج فارس یکشنبه آینده در بحرین دور هم جمع می شوند.

وزیر امور خارجه بحرین امروز پنجشنبه گفت که این کشور روز یکشنبه آینده میزبان نشست مجازی وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به عنوان نشست مقدماتی چهل و یکمین دور اجلاس سران کشورهای عضو این شورا خواهد بود.

مشاور سابق بن زاید در واکنش به این خبر گفت که همه نشست های این شورا مهم است ولی نشست وزیران خارجه مهمتر است.

این نشست، نشست صراحت خواهد بود.

بعد از آن کشورهای عربی خلیج فارس با هم دست خواهند داد و پس از آن، نشست سران برای آشتی این کشورها در پنجم ژانویه اتفاق خواهد افتاد .

روابط چهار کشور عربی عربستان سعودی، مصر، امارات و بحرین با قطر به دنبال اولین سفر خارجی رییس جمهور آمریکا در سال 96 (5 ژوئن 2017) به ریاض و اتهام های چهار کشور یادشده علیه دوحه قطع بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای یک منبع: تحریم کنندگان قطر 5 ژانویه با این کشور آشتی می کنند

ادعای یک منبع: تحریم کنندگان قطر 5 ژانویه با این کشور آشتی می کنند