مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 23:202020-12-24بين الملل

دلایل آلمان برای حمایت از تشکیلات کلاه سفیدها در سوریه«روشن» نیست


سخنگوی وزارت خارجه روسیه حمایت مالی آلمان از تشکیلات «کلاه سفیدها» را راهی برای تأمین بودجه گروههای تروریستی در سوریه خواند.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه حمایت مالی آلمان از تشکیلات کلاه سفیدها را راهی برای تأمین بودجه گروههای تروریستی در سوریه خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز پنج شنبه اعلام کرد که حمایت مالی دفتر امور خارجه فدرال آلمان به تشکیلات کلاه سفیدها در سوریه راهی برای تأمین مالی گروههای تروریستی در این کشور است.

این دیپلمات بلندپایه همچنین خاطرنشان کرد: هنوز روشن نیست، و برای افکار عمومی آلمان نیز همینطور است، که کدام بخش از این اعتبارهای مالی به پشتیبانی از همکاری میان نیروهای این تشکیلات با تروریست ها در شمال شرق سوریه اختصاص می یابد، […] یا اینکه آیا این میزان بودجه مالی انتقال خطیر یکی از رهبران کلاه سفیدها به نام خالد السریح از اردن به آلمان را پوشش می دهد یا خیر .

زاخاروا در ادامه افزود که تحت این شرایط تمایز قائل شدن میان ماده های قانونی حمایت از وظایف بشردوستانه و پشتیبانی از تروریست ها که برلین به طور فاحشی آن را می ستاید، بیش از پیش دشوار می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل آلمان برای حمایت از تشکیلات کلاه سفیدها در سوریه«روشن» نیست

دلایل آلمان برای حمایت از تشکیلات کلاه سفیدها در سوریه«روشن» نیست