مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 05:052020-12-25اقتصادي

آیا کره گران شده است؟


عضوهیات مدیره انجمن صنایع فرآورده های لبنی با بیان اینکه کره از گروه یک کالایی به گروه دو کالایی نیز تغییر وضعیت داده است و ارز ترجیحی برای واردات آن تخصیص داده نمی شود، - عضوهیات مدیره انجمن صنایع فرآورده های لبنی با بیان اینکه کره از گروه یک کالایی به گروه دو کالایی نیز تغییر وضعیت داده است و ارز ترجیحی برای واردات آن تخصیص داده نمی شود، گفت: کره هایی که در حال حاضر در کشور تولید و بسته بندی می شود از خامه های استحصال داخلی بوده و براساس قیمت چربی، قیمت آن محاسبه می شود.

محمد فربد در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا قیمت کره در روزهای اخیر افزایش یافته است؟ اظهار کرد: در گذشته ارز 4200 تومانی به کره وارداتی تعلق می گرفت که عرضه آن کره شهریور سال جاری پایان یافت و ارز ترجیحی برای واردات آن هم مجدداً تخصیص نیافت.

همچنین کره از گروه یک کالایی به گروه دو کالایی نیز تغییر وضعیت داد و کره هایی که در حال حاضر در کشور تولید و بسته بندی می شود، از خامه های استحصال داخلی بوده و براساس قیمت چربی قیمت آن محاسبه می شود.

وی ادامه داد: درحال حاضر به ندرت کسی تمایل به واردات کره با ارز نیمایی دارد، زیرا به دلیل افزایش نرخ ارز قیمت تمام شده وارداتی آن از نمونه داخلی بسیار بیشتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا کره گران شده است؟

آیا کره گران شده است؟