مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 05:102020-12-25اجتماعي

جابه جایی یا تعطیلی گرمخانه خاوران؟


مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در مورد وضعیت گرمخانه خاوران که موجبات گلایه شهرک های اطراف را فراهم کرده، توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سید مالک حسینی در گفت و گو با ایسنا، در مورد وضعیت گرمخانه خاوران و گلایه اهالی شهرک های اطراف از وجود تعداد زیاد افراد معتاد و بی خانمان، به جلسه اخیرش با اعضای شورایاری محله های پیرامونی در مورد معضلات این گرمخانه اشاره کرد و گفت: مطالبه اهالی شهرک های اطراف گرمخانه خاوران به حق است، چراکه جانمایی این گرمخانه برای حدود 13 سال قبل بوده و با توجه به ظرفیت بالای پذیرش و تردد افراد معتاد و بی خانمان، قطعا در طول سالیان اخیر موجبات نارضایتی اهالی را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه ایجاد گرمخانه خاوران بدون در نظر گرفتن زیرساخت های لازم بوده است، افزود: جانمایی و تعیین ظرفیت پذیرش گرمخانه خاوران براساس یک تصمیم همه جانبه نگر نبوده و حالا هم باید برای کاهش مخاطرات آن فکری کرد تا دغدغه و نگرانی اهالی شهرک های اطراف کاهش یابد.

حسینی با اشاره به اینکه نگهداری مددجویان به تعداد زیاد در گرمخانه ها چالش خاص خود را دارد، بیان داشت: بررسی و مطالعات تطبیقی ما نشان می دهد که با توجه به عواملی چون جمعیت و تراکم آن در مناطق مختلف و همچنین موقعیت کلونی های آسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی یا تعطیلی گرمخانه خاوران؟

جابه جایی یا تعطیلی گرمخانه خاوران؟