مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 05:452020-12-25اقتصادي

هشدار درباره خرید گوشی دست دوم


درست است که خرید گوشی دست دوم یا استفاده شده از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است، اما شامل خطراتی مانند سرقتی بودن گوشی نیز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، هر ساله سازندگان تلفن های هوشمند مدل های جدیدی را به بازار ارائه می دهند، اما ممکن است استفاده از گوشی های مدل جدید برای برخی از افراد از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نبوده و توانایی خرید آن را نداشته باشند، بنابراین آن ها ترجیح می دهند که از گوشی های کار کرده استفاده کنند.

خرید یک تلفن هوشمند استفاده شده به این معنا است که گوشی گارانتی نداشته و به همین دلیل با ریسک زیادی همراه است و باید هنگام خرید دقت زیادی به خرج داده شود.

راهنمای خرید گوشی دست دوم اجتناب از خرید تلفن های سرقتیمراقب برند های تقلبی و جعلی باشیدبازرسی کامل بدنه گوشی هوشمند دست دومانجام تست کد خدماتبررسی قابلیت استفاده درگاه ها و لوازم جانبی در تلفن های همراهاز خرید گوشی فاقد جعبه و لوازم جانبی خودداری کنید رعایت یکسری از نکات در هنگام خرید گوشی کار کرده باعث اطمینان از خرید می شود.

این نکات شامل موارد زیر می باشند.

1.

اجتناب از خرید تلفن های سرقتیاز آنجایی که امروزه گوشی های هوشمند سرقتی زیادی به فروش می رسند، برای جلوگیری از خرید این نوع گوشی ها ضروری است هنگام خرید گوشی هوشمند دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره خرید گوشی دست دوم

هشدار درباره خرید گوشی دست دوم