مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 07:002020-12-25دانش

اختتامیه سومین جشنواره ملی زن و علم فردا برگزار می شود


اختتامیه سومین جشنواره ملی زن و علم فردا شنبه 6 دی ماه با معرفی برگزیدگان در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی زن و علم، با حضور معاون اول رییس جمهوری، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، فردا شنبه، 6 دی ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

محمدهادی عسکری با اعلام این خبر افزود: قرار است در این مراسم از 16 چهره علمی، 5 بانوی فعال اجتماعی و نیز 3 تن از برجستگان و سرآمدان علمی کشور تجلیل به عمل آید.

رییس کمیته برگزاری جشنواره ملی زن و علم ادامه داد: همانند دوره قبل، این مراسم با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و نیز تنی چند از مسؤلان کشور برگزار می شود.

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اظهار داشت: به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی، این مراسم با حضور محدود و به صورت برخط (مجازی) اجرا می شود.

وی با اشاره به مراحل داوری و انتخاب برگزیدگان گفت: 15 داور متشکل از چهره های معتبر علمی داوری این دوره از جشنواره را برعهده داشتند و پس طی مرحله ارزیابی و امتیازبندی، برگزیدگان جشنواره سوم توسط اعضای کمیته عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه سومین جشنواره ملی زن و علم فردا برگزار می شود

اختتامیه سومین جشنواره ملی زن و علم فردا برگزار می شود