مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 07:502020-12-25اقتصادي

شرایط خاص صنایع و اصناف در استان تهران/ وجود 9 لکه صنعتی در اسلامشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، یدالله صادقی شامگاه پنجشنبه در جلسه بررسی شهرک های صنعتی شهرستان اسلامشهر اظهارکرد: صنایع، معادن، واحدهای صنفی، تولیدی و صنعتی در استان تهران با توجه به محدودیت های زیست محیطی که در استان وجود دارد، کارگاه های مجاز و فعال در نواحی صنعتی از لحاظ استقرار وضعیت بغرنجی دارند.

وی با اشاره به وجود تعداد زیادی لکه صنعتی و صنفی بدون مجوز در استان تهران گفت: تعداد زیادی واحدهای تولیدی دارای پروانه صنعتی در استان تهران وجود دارد که از تکنولوژی بسیار بالقوه و پیشرفته ای برخوردارند، ولی جز شهرک های صنعتی به شمار نمی روند و نمی توانند از مزایای شهرک های صنعتی بهره مند شوند.

رییس صمت استان تهران با تاکید بر فعالیت 12 لکه و ناحیه صنعتی در شهرستان اسلامشهر بیان کرد: از سال 89 با نخستین مصوبه هیئت وزیران 8 شهرک صنعتی خصوصی پروانه بهره برداری گرفتند و در حال حاضر تعداد 9 لکه صنعتی در شهرستان اسلامشهر قابلیت تبدیل شدن به شهرک صنعتی را دارند که با توجه به برخی موانع تاکنون این امر تحقق نیافته است.

صادقی افزود: با توجه به اینکه ایجاد شهرک صنفی، صنعتی، خدماتی چهاردانگه در راستای ساماندهی و انتقال صنوف مزاحم و آلاینده شهر تهران و براساس مجوزهای لازم انجام شده، تاکنون به عنوان یک شهرک صنعتی مصوب شناخته نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط خاص صنایع و اصناف در استان تهران/ وجود 9 لکه صنعتی در اسلامشهر

شرایط خاص صنایع و اصناف در استان تهران/ وجود 9 لکه صنعتی در اسلامشهر