مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 08:202020-12-25اجتماعي

ادامه بارش برف و باران تا امشب در آسمان مازندران/یخبندان و سرما در انتظار شمال


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: از اواخر امشب از میزان ناپایداری و بارش ها کاسته می شود و از فردا تا اواسط هفته پیش رو جو پایداری همراه با آسمانی صاف تا نیمه ابری را شاهد هستیم.

- احمد اسدی امروز درباره وضعیت بارش ها در آسمان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با نفوذ سامانه سرد بارشی شاهد بارش برف و باران، وزش باد و کاهش دمای هوای استان مازندران بودیم به طوری که بیشترین بارش باران از تمل رامسر 35، بورخانی سوادکوه 30، نوشهر 33، گالیکلای سوادکوه و شانه تراش رامسر 27، گل علی آباد تنکابن و بازیارخیل ساری 25 و بندرامیرآباد 22 میلی متر و بیشترین وزش باد از ایزدشهر با 76، بندرامیرآباد 72 و نوشهر 54 کیلومتر بر ساعت بوده است.

وی افزود: بیشترین ارتفاع برف از تمل رامسر با 48، شانه تراش رامسر 35، کلاردشت 32، سیاه بیشه و کندلوس 20، دناعلیای چالوس 16، کجور و شوراب سوادکوه 15 و آلاشت هم 10 سانتی متر بوده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: از لحاظ دمایی صبح امروز سردترین دما مربوط به بلده با 7درجه سانتی گراد زیر صفر بوده است.

اسدی با اشاره به اینکه امروز انتظار داریم بارندگی و بارش برف در ارتفاعات و دامنه های استان گاهی همراه با وزش باد ادامه داشته باشد، تصریح کرد:  اواخر امشب از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بارش برف و باران تا امشب در آسمان مازندران/یخبندان و سرما در انتظار شمال

ادامه بارش برف و باران تا امشب در آسمان مازندران/یخبندان و سرما در انتظار شمال