مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 08:352020-12-25حوادث

اعلام مانور ساعت صفر در پایتخت/ لزوم ثبت و ضبط اتفاقات مانور زلزله


رییس سازمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: در مانور زلزله ای که امروز (5 دی) برگزار می شود، لازم است تمام اتفاقات ثبت و ضبط شوند تا در موارد مشابه و حوادث واقعی کمترین ایراد را داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کریم همتی امروز (5 دی) در جلسه ای که به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله برگزار شد، تاکید کرد: مدیر عاملان، معاونان امداد و عوامل ذی ربط در محل EOC استان ها حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر کل استان تهران در آماده باش هستند، اظهار کرد: برحسب دستوری که به آنان داده شده است، در منطقه ای که محل وقوع زلزله است حضور خواهند داشت و لازم است که مدیران عامل و معاونان امداد تا پایان وقت حضور داشته باشند.

رییس سازمان جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: در حوزه امداد نیز از تمام معاونان، مهدی ولی پور- رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر- خواسته می شود در محل مستقر شوند و تا پایان مانور در آنجا حضور داشته باشند.

همتی در پایان با تاکید بر لزوم دقت در ثبت و ضبط تمام اتفاقات گفت: ساعت ورود همکاران، عدم حضور آنان، ایراداتی که احیانا در استان ها وجود دارد و هرنوع اشکال در برقراری ارتباط باید ثبت و ضبط شوند تا در موارد مشابه و حوادث واقعی کمترین ایراد را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مانور ساعت صفر در پایتخت/ لزوم ثبت و ضبط اتفاقات مانور زلزله

اعلام مانور ساعت صفر در پایتخت/ لزوم ثبت و ضبط اتفاقات مانور زلزله