مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 08:352020-12-25سياسي

نگاه سیاسی به دستگاه های اجرایی آرامش مردم را سلب می کند


مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس تاکید کرد که نگاه سیاسی باعث سلب آرامش مردم و ممانعت از پیشرفت فعالیت ها در دستگاه های اجرایی می شود.

- ایسنا/فارس مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس تاکید کرد که نگاه سیاسی باعث سلب آرامش مردم و ممانعت از پیشرفت فعالیت ها در دستگاه های اجرایی می شود.

فرهاد اسماعیلی در سومین جلسه روسا و شورای معاونان آموزش و پرورش که به شکل ویدئوکنفرانسی برگزاری شد، با تاکید بر لزوم نداشتن نگاه سیاسی و جناحی به فعالیت دستگاه های اجرایی، گفت: ما کارگزار دولتیم و باید خدمات دولت را به مردم نشان دهیم تا باعث افزایش امید و اعتماد در آنها شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، اسماعیلی افزود: نگاه سیاسی باعث سلب آرامش مردم و پیشرفت نکردن فعالیت ها در دستگاه ها می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس در خصوص مشکلات احتمالی که بر سرراه پیشرفت کار احداث مدارس دراستان به وجود می آید، گفت: ارتباطات خود را با دستگاه های مرتبط با این مشکلات افزایش دهید و تلاش کنید با تعاملات ایجاد شده به رفع موانع بپردازید و قطعا اگر جایی هم نیاز باشد ازظرفیت استاندار محترم که توجه ویژه ای به آموزش وپرورش دارد، کمک خواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه سیاسی به دستگاه های اجرایی آرامش مردم را سلب می کند

نگاه سیاسی به دستگاه های اجرایی آرامش مردم را سلب می کند