مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 08:352020-12-25بين الملل

تردد در مرزهای غربی کرمانشاه ممنوع اعلام شد


به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونای انگلیسی تردد مسافر از مرز های رسمی خسروی و پرویزخان در قصر شیرین به عراق ممنوع شد.

- مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین در گفت وگو با خبرنگار فارس با تایید خبر ممنوعیت تردد در مرزهای غربی، اظهار داشت: راستای تصمیم دولت مرکزی عراق در کنترل ویروس جدید کرونا ی انگلیسی، دستورالعمل جدیدی از سوی این کشور با موضوعیت تردد مسافر از مرز های بین المللی صادر شده که از ساعت 12 جمعه شب ورود مسافران ایرانی به شمال عراق و خروج مسافران عراقی از اقلیم کردستان عراق به سمت ایران تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

تاتار در ادامه با اعلام اینکه تردد افراد 2تابعیتی (ایرانی- عراقی) از مرز رسمی خسروی هم تا اطلاع بعدی ممنوع است افزود: مسافران ایرانی که هم اکنون در عراق به سر می برند می توانند به ایران مراجعه کرده و مسافرین عراقی که در ایران به سر می برند می توانند به کشور خود باز گردند.

  وی در ادامه با تاکید بر اینکهمبادلات تجاری از مرز های خسروی و پرویزخان در این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی طبق روال گذشته ادامه دارد تصریح کرد: روزانه بیش از 700 دستگاه کامیون کالا از مرز رسمی پرویزخان به اقلیم کردستان عراق و بیش از 300 دستگاه کامیون محموله صادراتی از مرز رسمی خسروی به حوزه حکومت مرکزی این کشور صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در مرزهای غربی کرمانشاه ممنوع اعلام شد

تردد در مرزهای غربی کرمانشاه ممنوع اعلام شد