مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 09:052020-12-25اجتماعي

20 درصد دانش آموزان هرمزگان دارای اضافه وزن هستند


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: بیش از 360 هزار و 800 دانش آموز استان مورد غربالگری طرح کوچ قرار گرفتند که 20.

12 درصد آنها چاق یا دارای اضافه وزن هستند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، علیرضا باقری در جلسه کارگروه اجتماعی طرح کوچ استان گفت: بیش از 360 هزار و 800 دانش آموز دختر و پسر استان هرمزگان مورد غربالگری طرح ملی کوچ ( کنترل وزن و چاقی) قرار گرفتند.

وی افزود: در این طرح بیش از 178هزار دانش آموز دختر و بیش از 182 هزار و 800 دانش آموز پسر مورد غربالگری قد، وزن و توده بدنی قرار گرفتند.

باقری ادامه داد: پس از جمع آوری اطلاعات و آمار بدست آمده، 20.

12 درصد از دانش آموزان استان هرمزگان دارای اضافه وزن یا چاق هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مرحله اول طرح کوچ که از شهریورماه تا آبان ماه سال جاری بود، غربالگری قد و وزن دانش آموزان صورت گرفت و در مرحله دوم که تا اسفندماه 99 ادامه دارد، مداخله به صورت مشاوره، آگاهی بخشی به والدین و دانش آموزان برای کاهش وزن و یا جبران وزن در دانش آموزانی که دچار کمبود وزن هستند انجام می شود.

باقری تصریح کرد: در مرحله مداخله طرح کوچ، همکاری خانواده ها و دانش آموزان و همچنین همراهی ارگانها و دستگاه های همکار آموزش و پرورش در طرح کوچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد دانش آموزان هرمزگان دارای اضافه وزن هستند

20 درصد دانش آموزان هرمزگان دارای اضافه وزن هستند