مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 09:102020-12-25سياسي

خدمت به زائرین امام رضا (ع) از افتخارات مردم ورامین است


جلسه خادم یاران آستان قدس رضوی در شهرستان پیشوا با حضور دکتر نوش آبادی نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

- ایسنا/تهران جلسه خادم یاران آستان قدس رضوی در شهرستان پیشوا با حضور دکتر نوش آبادی نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه عملکرد خادمیاران و فعالیت های جهادی نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان پیشوا توسط نماینده آستان قدس رضوی و تعدادی از اعضا مطرح شد.

حسین نوش آبادی در گفت و گو با ایسنا در خصوص جلسه دیروز با خادم یاران رضوی در شهرستان پیشوا، ضمن تشکر از خادم یاران رضوی و تلاش های انجام شده در این رابطه، از کلیه اعضای شورا و رابطین شهر و روستا تشکر و قدردانی کرد و بر ادامه این خدمات و لزوم حمایت مسئولین شهرستان از اقدامات و فعالیت های شایسته ی نمایندگی آستان قدس تاکید کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلسدر بخش دیگر سخنان خود، وجود مضجع و بارگاه ملکوتی حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) را در شهرستان پیشوا، پشتوانه معنوی برای حل مشکلات منطقه دانست و با ذکر برخی اقدامات انجام شده در طول دوره های گذشته حضورشان در مجلس، بر ضرورت احداث بیمارستان و توسعه خدمات بهداشتی و برخورداری مردم از امکانات عمرانی و رفاهی مانند مترو و حمل و نقل عمومی و ایجاد اشتغال و کارآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به زائرین امام رضا (ع) از افتخارات مردم ورامین است

خدمت به زائرین امام رضا (ع) از افتخارات مردم ورامین است