مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 09:252020-12-25سياسي

شهر بم باید پایتخت باغشهر زیبایی های ایران باشد نه پایتخت کوچه های خاکی


از مدرن سازی بم پرهیز کنید و بم بگذارید، بم بماند و بم یک قطعه زیبا از هویت ایرانی اسلامی ماست و امیدواریم از کوچه های خاکی به شهر زیبا وباغشهر زیبا مبدل شوند.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان اظهار کرد: از مدرن سازی بم پرهیز کنید و بم بگذارید، بم بماند و بم یک قطعه زیبا از هویت ایرانی اسلامی ماست و امیدواریم از کوچه های خاکی به شهر زیبا وباغشهر زیبا مبدل شوند.

دکتر علی زینی وند ظهر امروز پنجم دی ماه در مراسم هفدهمین سالروز زلزله بم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله بم گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی در حادثه بم یکی از کسانی بود که جانانه در بم حضور داشت و دادرسانی و خدمت رسانی به مردم بم داغ دیده کرد.

وی بیان کرد: شهر بم اندکی در پایان نوسازی و بازسازی خود قرار دارد اما اگر بازسازی آن همانند روزهای اول به قوت ادامه می یافت دیگر آثار این زخم در دل باقی نمی ماند اما باید جبران شود.

استاندار کرمان با اشاره به اقدامات خوبی که در این چند ساله در بم انجام شده، اظهار کرد: چند روز اخیر به پیشنهاد وزیر کشور 30 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل در سد نساء در هیات دولت تصویب شد و این سد برای آبرسانی در محدوده شرق استان بسیار حیاتی است و همچنین حدود 700 میلیارد تومان برای آبرسانی به شهرهای بم و بروات تامین اعتبار شده است و در بودجه سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر بم باید پایتخت باغشهر زیبایی های ایران باشد نه پایتخت کوچه های خاکی

شهر بم باید پایتخت باغشهر زیبایی های ایران باشد نه پایتخت کوچه های خاکی