مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 09:252020-12-25سياسي

حمله سایبری به وزارتخانه های آمریکا قدرت پوشالی این کشور را نشان داد


امام جمعه آستانه اشرفیه با اشاره به قدرت پوشالی آمریکا در حوزه بین المللی و خاورمیانه گفت: بخش عمده وزارتخانه های آمریکا موردحمله سایبری قرارگرفته و قسمت های مهم اطلاعاتی این کشور به سرقت رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آیین نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته این شهر با بیان اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در دفعات مختلف به دنبال اعمال فشار بر جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: در روزهای اخیر سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد مورد چند حمله راکتی قرار گرفت که ترامپ در آخرین روزهای حکومت خود در آمریکا جمهوری اسلامی را مقصر دانسته که این امر بیانگر بهانه جویی استکبار برای اعمال فشار بر جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به قدرت پوشالی آمریکا در حوزه بین المللی و خاورمیانه گفت: بخش عمده وزارتخانه های امریکا موردحمله سایبری قرارگرفته و قسمت های مهم اطلاعاتی این کشور به سرقت رفته و سیاستمداران آمریکایی را در بهت فرو برد.

امام جمعه آستانه اشرفیه اتهام واردکردن آمریکا به کشورهای مختلف در خصوص حمله سایبری به وزارتخانه های خود را ناشی از ضعف و انفعالی عظیم برشمرد و افزود: پس ازاین حمله سایبری بی سابقه ترامپ کشورهای ایران، روسیه و چین را مقصر این حمله معرفی کرد در حالی هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سایبری به وزارتخانه های آمریکا قدرت پوشالی این کشور را نشان داد

حمله سایبری به وزارتخانه های آمریکا قدرت پوشالی این کشور را نشان داد