مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 09:352020-12-25ورزشي

فدراسیون کشتی نمی خواست استقلال قهرمان شود/ منظور «دبیر» را نمی فهمم


سرمربی تیم کشتی استقلال با بیان اینکه فدراسیون کشتی تمایل نداشته این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برسد، گفت: مربیان ما را به دو سال محرومیت تهدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در فینال لیگ کشتی آزاد تیم استقلال مقابل بازار بزرگ ایران شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی رسید.

با توجه به اتفاقات رخ داده درباره امیر محمد یزدانی و یونس امامی دو کشتی گیر اصلی تیم استقلال که باعث شد استقلال این دو کشتی گیر خود را برای فینال در اختیار نداشته باشد، استقلالی ها با خالی گذاشتن نیمی از ترکیب اعتراض خود را نشان دادند تا بازار بزرگ با خیالی آسوده این بار نیز قهرمان لیگ کشتی ایران شود.

رضا یزدانی که امروز میهمان برنامه ورزش و مردم بود، به تشریح اتفاقات رخ داده پرداخت و تاکید کرد یونس امامی و امیرمحمد یزدانی در دسترس تیم استقلال نبودند.

وی همچنین خبر مثبت شدن تست کرونای امیرمحمد یزدانی را قبل از سفر به صربستان برای حضور در جام جهانی کشتی را تکذیب کرد و گفت: وقتی امیرمحمد به ساری بازگشت از او تست گرفته شد و پزشکان گفتند که جواب تست منفی بوده است.

در واقع امیرمحمد اصلاً کرونا نگرفته بود.

سرمربی تیم استقلال با بیان اینکه با درخواست این تیم برای تعویق فینال موافقت نشد، گفت: احساس می کنم فدراسیون کشتی نمی خواست تیم ما قهرمان لیگ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون کشتی نمی خواست استقلال قهرمان شود/ منظور «دبیر» را نمی فهمم

فدراسیون کشتی نمی خواست استقلال قهرمان شود/ منظور «دبیر» را نمی فهمم