مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 09:352020-12-25فرهنگي

درخشش 5 عضو کتابخوان همدان در جام باشگاه های کتابخوانی کشور


همزمان با هفته ملی کودک، دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد، پویش کتابخوانی با عنوان نامه به نویسنده را برگزار کرد که پنج عضو کتابخوان کانون پرورش فکری استان همدن حایز رتبه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، در  پویش  کتابخوانی نامه به نویسنده   که به همت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور برگزار شد همدان حائز رتبه شد.

در این پویش 2 هزار و 521 نامه از 29 استان کشور به دبیرخانه مرکزی این جشنواره رسید که از این تعداد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، 90 نامه به دبیرخانه ارسال کرده است.

پس از بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره، نامه هایی که حاوی شاخص هایی هم چون خلاقیت در نوشتار، اصالت، رعایت اصول نگارش، تناسب گروه سنی با کتاب خوانده شده، دارا بودن زبان و نگاه کودکانه و نوجوانانه، توانایی ارتباط با مخاطب و شروع و پایان مناسب بودند برای داوری نهایی معرفی شدند که البته آثار، در سه گروه دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم، مورد ارزیابی قرار گرفت.

 ‏هیئت داوران مرحله نهایی پویش کتابخوانی، نامه به نویسنده پس از بررسی آثار راه یافته به مرحله نهایی، نفرات برگزیده را اعلام کرده که سهم استان همدان 5 نفر، به نام های صبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش 5 عضو کتابخوان همدان در جام باشگاه های کتابخوانی کشور

درخشش 5 عضو کتابخوان همدان در جام باشگاه های کتابخوانی کشور