مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 09:402020-12-25فرهنگي

شب نشینی شهردار مشهد با صاحبان خانه هایی که قرار بود بزرگراه شود


چند تجربه تلخ طی یک سال اخیر در کرمانشاه و بندرعباس در مواجهه با ساکنان مناطقی که در طرح های تخریب شهری قرار داشتند حواشی بسیار زیادی ایجاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از هنرآنلاین، ابوالفضل جلیلی کارگردان مشهور کشورمان که به عنوان سینماگری بین المللی شناخته می شود در بخشی از مصاحبه مفصل خود با هنرآنلاین درباره این اقدام خبری داد که تاکنون اطلاعاتی درباره آن منتشر نشده بود.

جلیلی که بیش از 40 جایزه بین المللی سینمایی در کارنامه دارد در این مصاحبه گفت: شهردار مشهد اخیرا پیش از تخریب واحدهای مسکونی برای ساخت یک بزرگراه، به همراه همسرش به منزل ساکنانی که در منطقه طرح مذکور قرارداشتند مراجعه کرده و با اقدامات متعدد سعی در حل مشکل آنها و جلب رضایت آنها کرده بود.

وی درباره نمایش مثبت عملکرد مدیران در آثار سینمایی و به نمایش درآوردن این رفتارها و اینکه معمولا پرداختن به این موضوعات کلیشه ای و نمایشی محسوب می شود، اظهار کرد: البته این اقدامات مانند قرص مسکن هستند ولی باید دیده شده و به آن پرداخته شود.

شهر بدون همراهی و جلب رضایت شهروندان شهر نمی شود .

طرح های توسعه شهری در کلانشهرها معمولا به سرانجام نمی رسند مگر اینکه مدیریت های شهری و محلی بتوانند تعامل شهروندان ساکن در آن محدوده ها را جلب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب نشینی شهردار مشهد با صاحبان خانه هایی که قرار بود بزرگراه شود

شب نشینی شهردار مشهد با صاحبان خانه هایی که قرار بود بزرگراه شود