مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 10:052020-12-25سياسي

شهید سلیمانی مظهر تجلی قدرت بود و اینگونه در دل مردم جای گرفت


نشست هم اندیشی مبلغان برتر کشوری با موضوع روایت مکتب حاج قاسم سلیمانی با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در سالن جلسات مجموعه یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس نشست هم اندیشی مبلغان برتر کشوری با موضوع روایت مکتب حاج قاسم سلیمانی با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در سالن جلسات مجموعه یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد.

در ابتدای برنامه حجت الاسلام محمد جنتی مدیر کل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این نشست در راستای خدمت رسانی و ارتباط مبلغین مطرح که در فضای تبلیغی کشور نقش آفرینی می کنند برگزار شده است گفت: در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی این نشست طراحی شد تا کمکی در راستای هم اندیشی برای تحقق یافتن مکتب حاج قاسم سلیمانی در جامعه باشد.

حجت الاسلام ماندگاری دبیر جلسه نیز گفت: امسال محبوبیت حاج قاسم سلیمانی در میان مردم بیشتر شده است و ما باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت در اسلام خواهی و تقویت نظام و ولایت استفاده کنیم و این نشست ها می تواند در همین راستا تعریف و ریل گذاری شود.

سپس حجت الاسلام محمدمهدی تجریشی معاون راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی به تشریح پیمایشی پرداخت که در چند مرحله زمانی از سال گذشته تا نیمه دوم مهر امسال و در قالب جداول آماری اتخاذشده است که به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی مظهر تجلی قدرت بود و اینگونه در دل مردم جای گرفت

شهید سلیمانی مظهر تجلی قدرت بود و اینگونه در دل مردم جای گرفت