مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 10:152020-12-25اجتماعي

تردد در برخی محورهای زنجان فقط با زنجیرچرخ


مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: تردد در برخی محورهای زنجان فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

- ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: تردد در برخی محورهای زنجان فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

محمد محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل وجود برف و برودت هوا تردد در محورهای زنجان - طارم، تهم - چورزق، نیک پی – ماه نشان و ابهر - خدابنده با زنجیرچرخ انجام می شود و در سایر محورها تردد به حالت روان در جریان است.

وی به وجود مه ناپایدار در محورهای کوهستانی اشاره کرد و گفت: سامانه بارشی از استان خارج شده اما به دلیل برودت هوا، توصیه می شود رانندگان تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اینکه انسدادی در مسیرهای شریانی، اصلی و فرعی وجود ندارد، عنوان کرد: هنوز آمار دقیق راه های روستایی مسدود احصا نشده است، با این حال پیش بینی می شود ارتباط بیش از 50 روستا قطع شده باشد.

وی با بیان اینکه بازگشایی مسیرها با اولویت محورهای شریانی و اصلی انجام می شود، ادامه داد: پس از انجام عملیات راهداری در مسیرهای اصلی، نسبت به بازگشایی راه های روستایی اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در برخی محورهای زنجان فقط با زنجیرچرخ

تردد در برخی محورهای زنجان فقط با زنجیرچرخ