مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 10:252020-12-25سياسي

امریکای جهانخوار نمونه بارز و واقعی استکبار جهانی است


از نمونه بارز و واقعی استکبار جهانی، آمریکای جهانخوار است که برای تامین منافع و منابع خود از انجام هر اقدامی جهت عقب ماندگی کشورهای توسعه نیافته و عدم پیشرفت آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا عبدالسلام محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته دهگلان به موضوع استکبار اشاره کرد و اظهار داشت: استکبار در اصطلاح علوم اسلامی همواره با واژه هایی نظیر (ظلم و طاغوت) همراه است.

وی عنوان کرد: استکبار از دیدگاه فرهنگ سیاسی اسلام وجود نوعی سلطه گری، سلطه جویی، استعمار و بهره کشی اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است که توسط اقلیت محدود زورگو و منفعت طلب بر خیل عظیم توده های محروم است.

وی افزود: از مشخصه های بارز استکبار، قدرت طلبی، منفعت خواهی کشور و یا دولتی که سایر ملت ها را به استثمار و استضعاف بکشاند.

به گفته وی، از نمونه های بارز آن اعمال سیاست های استعمارگونه و امپریالیستی قدرت های بزرگ شرق وغرب است که با منفعت طلبی، جهان خواری و بدست آوردن سلطه جهانی، عقب نگه داشتن مستضعفان از رشد واقعی و ایجاد اضطراب و ترس همگانی برای رسیدن به اهداف خود از هیچ نوع تلاش و ابزاری دریغ نمی ورزد.

ماموستا محمدی تصریح کرد: از نمونه بارز و واقعی استکبار جهانی، آمریکای جهانخوار است که برای تامین منافع و منابع خود و حفظ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امریکای جهانخوار نمونه بارز و واقعی استکبار جهانی است

امریکای جهانخوار نمونه بارز و واقعی استکبار جهانی است