مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 10:452020-12-25ورزشي

نخستین شکست قهرمان نیم فصل برابر «دانشگاه یزد»


تیم بدمینتون «رعد پدافند قم» پنجشنبه شب، در دیدار با «دانشگاه یزد» با نتیجه 3-2 شکست خورد تا اولین شکست این فصل را در کارنامه خود ثبت کند.

- قم- تیم بدمینتون رعد پدافند قم پنجشنبه شب، در دیدار با دانشگاه یزد با نتیجه 3-2 شکست خورد تا اولین شکست این فصل را در کارنامه خود ثبت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم بدمینتون رعد پدافند قم پنجشنبه شب در هفته ششم لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور در یزد، به مصاف تیم دانشگاه یزد رفت که با نتیجه 3 بر 2 مغلوب میزبان شد.

در دیدار یک نفره اول محمد پای روند از قم با نتیجه 2 بر صفر مغلوب مهران شهبازی از دانشگاه یزد شد، در یک نفره دوم نیما رستم پور از قم بر صفر آرمین زکی زاده از تیم دانشگاه یزد را شکست داد و در یک نفره سوم فرزین خانجانی از قم مغلوب حسن متقی از دانشگاه یزد با نتیجه 2 بر یک شد.

در دیدارهای دونفره (دوبل) و در دونفره اول تیم محمد پای روند و فرزین خانجانی از قم 2 بر یک، علی حیاتی و حسن متقی در دانشگاه یزد را شکست دادند و در دونفره دوم نمایندگان قم متشکل از مسعود پیروزی و امیر قاسمی دو بر صفر از مهران و رضا شهبازی از دانشگاه یزد شکست خوردند.

دیدار رفت دو تیم در تالار بدمینتون فرهمند قم با نتیجه 3 بر 2 به سود نماینده قم به پایان رسیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین شکست قهرمان نیم فصل برابر «دانشگاه یزد»

نخستین شکست قهرمان نیم فصل برابر «دانشگاه یزد»