مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 11:202020-12-25سياسي

ولایت مداری و داشتن بلوغ سیاسی رمز پیروزی مقابل دشمن است


امام جمعه اقلید با تأکید بر لزوم ولایت مداری و داشتن بلوغ سیاسی عنوان داشت: اگر ملتی غیر از این باشد نسبت به مسائل روز آگاهی نداشته و طعمه خوبی برای دشمنانش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه امروز این شهر با بیان اینکه جامعه ای سعادتمند می شود که علاوه بر داشتن بلوغ سیاسی، هم پای رهبرش در حرکت باشد، تصریح کرد: اگر غیر از این و نسبت به مسائل روز جامعه اش بدون آگاهی باشد، طعمه خوبی برای دشمنانش است.

وی با بیان اینکه بصیرت و آگاهی مردم ایران از عوامل اصلی بقای انقلاب و نظام اسلامی است به مقایسه سیاست معاویه، قاجار، پهلوی و انگلیسی و.

پرداخت و گفت: آن ها هدفشان حکومت بر مردم بوده و است به طوری که مردم را گرسنه، محتاج و بی سواد قرار دادن، از سیاست های دنیاطلب حاکم بر مردم در طول تاریخ بود.

امام جمعه اقلید با اشاره به برخی از فرمایشات امام خمینی (ره)، یی نشویم.

امام جمعه اقلید در بخش دیگر سخنان خود از شرط حمایت مقام معظم رهبری از مسؤولان کشور درصورت پای بندی به اهداف ملت، پایداری دربرابر دشمن، استفاده از فرصت ها برای سازندگی کشور، حفظ ارزش ها و دفاع از راه شهدا، نگاه به درون برای پیشرفت کشور، توجه به مستمندان و فقرا، وحدت، انساج و همدلی، حفظ گام دوم انقلاب اسلامی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت مداری و داشتن بلوغ سیاسی رمز پیروزی مقابل دشمن است

ولایت مداری و داشتن بلوغ سیاسی رمز پیروزی مقابل دشمن است