مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 11:252020-12-25سياسي

دامنه فتنه از کشتار گسترده تر است/ دشمن به دنبال عوض کردن جای جلاد و مظلوم است


دامنه فتنه از کشتار گسترده تر است؛ ما با مشاهده فتنه داخلی و فتنه داعش، به این جمله رسیدیم که در فتنه امنیت و اقتصاد و جان مردم به خطر می افتد و کشتار هم رخ می دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در برنامه زنده تلویزیونی سروش آسمانی که از شبکه قزوین به روی آنتن می رود، اظهار کرد: بسیاری از برنامه ها و مناسبت ها از سوی اسلام تصحیح و اصلاح شده و به آنها محتوا بخشیده شده است، یکی از این موضوعات برنامه بیداری شب است .

وی تصریح کرد: در سوره آل عمران خدای متعال درباره پیروان کتاب های آسمانی، از تقابل بین راسخینِ در راه دین، علم، منافقان و مخالفان دین، از تقابل معتقدان به روز قیامت و منکران این روز، از مومنان به خدا و مشرکان، زندگی هوشمندانه در دنیا و زندگی خسارت بار در دنیا و در نهایت درباره بهشتیان و جهنمیان صحبت می کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: در ادامه سوره آل عمران می خوانیم خدای متعال می فرماید، می خواهید بگویم چه کسانی کار درست را انجام می دهند؟ آنهایی که تقوای الهی داشتند و به روز قیامت ایمان داشتند، اینها اهل بهشت خواهند بود.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه استغفار در نیمه شب جزو تأکیدات خدا در سوره آل عمران است، عنوان کرد: در این سوره می خوانیم مومنان در پیشگاه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامنه فتنه از کشتار گسترده تر است/ دشمن به دنبال عوض کردن جای جلاد و مظلوم است

دامنه فتنه از کشتار گسترده تر است/ دشمن به دنبال عوض کردن جای جلاد و مظلوم است