مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 11:352020-12-25فرهنگي

پایان آخرین جشنواره نمایش قرن در فارس


آیین پایانی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان فارس، با حضور جمعی از هنرمندان، فرهنگوران و مسئولان فرهنگی در شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس آیین پایانی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان فارس، با حضور جمعی از هنرمندان، فرهنگوران و مسئولان فرهنگی در شیراز برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس شامگاه پنجشنبه 4 دی در آیین پایانی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان فارس با بیان خرسندی از استفاده و توجه به ظرفیت های هنرمندان خود استان فارس برای اعضاء بازبینی و داوری و اجرایی، گفت: امیدواریم بتوانیم آثار منتخب را به صورت حرفه ای فیلم برداری کنیم و با صدا و سیمای مرکز فارس رایزنی شود تا این نمایشها به معرض دید عموم و در دسترس همه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرهنگ و ارشاد فارس، صابر سهرابی گفت: خدا را شاکریم که امروز آیین پایانی جشنواره تئاتر استان فارس با تمام سختی ها و محدودیت ها و مسائل و مشکلاتی که وجود داشت، با همت دست اندرکاران و هنرمندانی که دل در گرو هنر زیبا، جذاب و دوست داشتنی نمایش گذاشتند، پیشکسوتان عزیز و بزرگوار، هنرمندان جوانی که تازه وارد این عرصه شده اند، همه و همه بزرگواران که تلاش کردید این جشنواره به خوبی برگزار شود به منظر قابل قبولی دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان آخرین جشنواره نمایش قرن در فارس

پایان آخرین جشنواره نمایش قرن در فارس