مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 11:402020-12-25سياسي

قانون شرط عدالت و راستگویی برای نامزهای انتخاباتی باید تصویب شود


امام جمعه بویین میاندشت با اشاره به تدوین قانون شرط عدالت و راستگویی در مجلس شورای اسلامی، گفت: فردی که سکاندار ریاست جمهوری می شود تمام بودجه کشور را در دست می گیرد بنابراین با پذیرش شرط عدالت و راستگویی باید شرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته بویین میاندشت اظهار کرد: چپاول و غارتگری قدرت های بزرگ نسبت به کشورهای دیگر نشان دهنده ضعف تقوای الهی است که این گونه ظهور و بروز می کند.

امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه سردار سلیمانی با وجود مشغله و استرس کاری، با ثبات دل حرکت می کرد و این همان تقوای الهی است، گفت: انقلابی گری در فرهنگ و مکتب سردار سلیمانی به گونه ای بود که تمام سلایق سیاسی کشور به وی ارادت خاصی داشتند.

وی افزود: سردار سلیمانی از بحران سیل تا آسیب اجتماعی در خدمت به مردم کوتاهی نمی کرد، قهرمان قصه مقاومت سردار سلیمانی بود و یکی از ویژگی منحصر به فرد وی نوع دوستی بود که به همه جوانان میدان حضور در صحنه می داد.

اسکندری با اشاره به سالروز عملیات کربلای پنج و شهدای غواص گفت: شهدای غواص با دست بسته به شهادت رسیدند تا ملت ایران آزاد باشد که از نشانه های بصیرت در وجود این جوانان آن دوران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون شرط عدالت و راستگویی برای نامزهای انتخاباتی باید تصویب شود

قانون شرط عدالت و راستگویی برای نامزهای انتخاباتی باید تصویب شود