مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 11:552020-12-25بين الملل

لاوروف: آمریکا در دولت بایدن هم به تصمیمات دسته جمعی پایبند نخواهد بود


وزیر امور خارجه روسیه اظهار کرد، آمریکا بعد از شروع ریاست جمهوری جو بایدن حتی در صورت پیوستن دوباره به سازمانها و توافقاتی که در دولت دونالد ترامپ ترک کرد، - وزیر امور خارجه روسیه اظهار کرد، آمریکا بعد از شروع ریاست جمهوری جو بایدن حتی در صورت پیوستن دوباره به سازمانها و توافقاتی که در دولت دونالد ترامپ ترک کرد، مایل به پایبندی به تصمیمات دسته جمعی نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در اظهاراتش طی نشستی از طریق ویدیو کنفرانس با شرکت کنندگان در اجلاسی تحت عنوان گفتگو به نام آینده تاکید کرد، آمریکا از یونسکو، شورای حقوق بشر سازمان ملل و توافق آب و هوایی پاریس خارج شده است.

او بیان کرد: برخی می گویند دولت جدید آمریکا بیشتر به بازگشت به نهادهای بین المللی مایل خواهد بود اما روند فعلی نشان می دهد اگر حتی آمریکا دوباره به برخی سازمان های بین المللی بپیوندد، به روشنی این سیگنال را می دهد که مایل به پایبندی به تصمیم های دسته جمعی که کاملا منعکس کننده منافع آمریکا نباشند نیست و چنین تصمیمهایی هم غیرممکن هستند.

این دیپلمات ارشد روسیه به جایگاه آمریکا در سازمان تجارت جهانی اشاره کرده و گفت: نهاد حل مناقشه سازمان تجارت جهان سالهاست به یک دلیل ساده غیرفعال است: حدنصابی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: آمریکا در دولت بایدن هم به تصمیمات دسته جمعی پایبند نخواهد بود

لاوروف: آمریکا در دولت بایدن هم به تصمیمات دسته جمعی پایبند نخواهد بود