مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 12:552020-12-25اقتصادي

جزییات ادغام 5 بانک نیروهای مسلح/ تعداد شعب 10 درصد کاهش می یابد


معاون نظارت بانک مرکزی با بیان اینکه با ادغام 5 بانک و موسسه مالی، سپرده بانک سپه به 470 هزار میلیارد تومان رسید، گفت: مقرر شد قبل از ادغام هرکدام از بانکها 10 درصد شعب خود را کاهش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بانک مرکزی، فرهاد حنیفی، معاون نظارت این بانک طی توضیحاتی نکاتی را درخصوص طرح ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح تشریح کرد.

وی با بیان اینکه 5 مؤسسه ای که مورد ادغام گرفتند عبارت بودند از بانک مهراقتصاد، بانک قوامین، بانک انصار، بانک حکمت ایرانیان مؤسسه مالی و اعتباری کوثر، اظهار داشت: نیروهای انسانی بانک سپه حدود 15 هزار نفر بودند که با اضافه شدن کارکنان 5 بانک ادغامی این تعداد مجموعاً به حدود 50 هزار نفر رسید.

حنیفی ادامه داد: تعداد شعب 5 بانک ادغامی و بانک سپه حدود 4800 مورد بود که مقرر شد قبل از ادغام هرکدام از این بانک ها 10 درصد شعب خود را کاهش دهند و پس از ادغام نیز بر اساس ظرفیتی که در هر شهر وجود داشت و محل استقرار شعب از بانک سپه خواستیم تا اصلاح شبکه شعب را در دستور کار قرار دهد.

لذا براساس برنامه ریزی انجام شده نیروی انسانی بدون هیچ مشکلی در بانک سپه مشغول فعالیت شدند و برای کارکنان ستادی نیز بر اساس چهارچوبی که در بانک سپه با همکاری ستاد نیروهای مسلح و بانک مرکزی تدوین شده است اقدام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ادغام 5 بانک نیروهای مسلح/ تعداد شعب 10 درصد کاهش می یابد

جزییات ادغام 5 بانک نیروهای مسلح/ تعداد شعب 10 درصد کاهش می یابد