مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 13:452020-12-25ورزشي

پیروزی سپاهان و تساوی ذوب آهن در لیگ فوتبال بانوان


تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال بانوان به ترتیب به پیروزی و تساوی دست یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد که تیم های اصفهانی سپاهان و ذوب آهن نیز به مصاف حریفان رفتند.

در گروه یک این رقابت ها تیم فوتبال بانوان سپاهان در ورزشگاه صفاییه میزبان نماینده البرز بود که با ترکیب میترا نظری، فاطمه اردستانی، کوثر کمالی، زهرا پورحیدری، شقایق روزبهان، مریم رهیده، فاطمه عادلی، هاجر دباغی، ثنا صادقی، مینا نافعی و شیدا تخشا به زمین رفت.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم طلایی پوشان توسط شقایق روزبهان و فاطمه اردستانی به گل رسیدند و این بازی با برتری 2 بر صفر سپاهان مقابل نماینده البرز به پایان رسید.

در دیگر بازی این گروه تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در بم مهمان شهرداری بم بود و زهرا خواجوی، وحیده ایثاری، رقیه شهبازی، مینا داوودی، ندا اقبالی، سحر رمضانی، زهرا عظیمی، مرضیه نیکخواه، سارا ظهرابی، سارا سبزواری و نگین زندی برای سبز پوشان بازی کردند.

در این بازی هم در نیمه اول تیمی موفق به زدن گل نشد؛ در نیمه دوم بازی نیز شاهد به ثمر رسیدن گلی نبودیم تا این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد و هر تیم یک امتیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی سپاهان و تساوی ذوب آهن در لیگ فوتبال بانوان

پیروزی سپاهان و تساوی ذوب آهن در لیگ فوتبال بانوان