مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 14:052020-12-25اقتصادي

قول حمایت استاندار کرمان از بخش خصوصی در تولید خودرو


اعتقاد دارم که از بخش خصوصی در تولید خودرو باید به شکل جدی حمایت شود.

- استاندار کرمان در مراسم افتتاح خط تولید جدید ریگان خودرو عنوان کرد قول حمایت استاندار کرمان از بخش خصوصی در تولید خودرو ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: اعتقاد دارم که از بخش خصوصی در تولید خودرو باید به شکل جدی حمایت شود.

دکتر علی زینی وند عصر امروز پنجم دی ماه در بازدید از کارخانجات خوردوسازی ارگ جدید بم، تغییر و به روزرسانی تکنولوژی را لازمه افزایش سالن های تولید دانست و در ادامه با اشاره به بازدید صورت گرفته از مجموعه ریگان خودرو عنوان کرد: این مجموعه از کارخانجات خوب و با دانش فنی پیشرفته است که در تولید اتوبوس های درون شهری فعالیت دارد و ظرفیت خوبی برای رفع نیازمند کشور در این جهت است.

استاندار کرمان همچنین با اشاره به خط تولید جدید این کارخانه گفت: ارگ جدید بم پایگاه اصلی در تولید خودروها است و اعتقاد دارم بخش خصوصی در تولید خودرو باید مورد حمایت جدی قرار گیرند، وزیر صمت هم در این زمینه قول داده اند و از آنها حمایت می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان و هیات همراه، نماینده مردم شهرستانهای شرقی در مجلس، فرماندار بم و تعدادی از مدیران محلی، خط تولید یکی از محصولات ریگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول حمایت استاندار کرمان از بخش خصوصی در تولید خودرو

قول حمایت استاندار کرمان از بخش خصوصی در تولید خودرو