مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 14:102020-12-25اقتصادي

بزرگترین بانک ایران تشکیل شد


فرهاد حنیفی، معاون نظارت بانک مرکزی طی توضیحاتی نکاتی را درخصوص طرح ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح تشریح کرد.

- جی پلاس؛ اهم موارد به شرح زیر است: - 5 موسسه ای که مورد ادغام گرفتند عبارت بودند از بانک مهراقتصاد، بانک قوامین، بانک انصار، بانک حکمت ایرانیان موسسه مالی و اعتباری کوثر - نیروهای انسانی بانک سپه حدود 15 هزار نفر بودند که با اضافه شدن کارکنان 5 بانک ادغامی این تعداد مجموعا به حدود 50 هزار نفر رسید.

- تعداد شعب 5 بانک ادغامی و بانک سپه حدود 4800 مورد بود که مقرر شد قبل از ادغام هرکدام از این بانکها 10 درصد شعب خود را کاهش دهند و پس از ادغام نیز بر اساس ظرفیتی که در هر شهر وجود داشت و محل استقرار شعب از بانک سپه خواستیم تا اصلاح شبکه شعب را در دستور کار قرار دهد.

- لذا براساس برنامه ریزی انجام شده نیروی انسانی بدون هیچ مشکلی در بانک سپه مشغول فعالیت شدند و برای کارکنان ستادی نیز بر اساس چهارچوبی که در بانک سپه با همکاری ستاد نیروهای مسلح و بانک مرکزی تدوین شده است اقدام شده است.

-براساس بررسی های به عمل آمده بر روی بانک های مشمول طرح ادغام از لحاظ سپرده پذیری، تسهیلات و خدمات ارائه شده از سوی آنها به مردم، مقرر شد چندین کار به صورت همزمان عملیاتی شود و سرویس دهی، خدمات دهی این بانک ها و فعالیتشان در شبکه بانکی بدون ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین بانک ایران تشکیل شد

بزرگترین بانک ایران تشکیل شد