مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 14:252020-12-25سياسي

سالک نماینده سابق مجلس: رهبری توسط افرادی روحانی نما مورد هجمه قرار گرفته


تاسفانه آنتی تز انقلاب اسلامی از سوی دشمنان قسم خورده از قم آغاز شده و رهبر معظم انقلاب توسط افرادی حتی روحانی نما به بهانه ها و اشکال مختلف که ریشه در قم دارند، - مورد اتهام و هجمه قرار گرفته است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری درباره نفوذ، گفت: دشمنان بر روی نفوذ در حوزه های علمیه و بیوت مراجع و علما حساب ویژه ای باز کرده اند، لذا امروز نباید از بحث شبکه نفوذ در قم غافل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک، پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی که با موضوع سخنان موهن و اخیر خواص بی بصیرت (تحلیل سخنان موهن شیخ امجد) ویژه روحانیون برگزار شد، اظهار کرد: شبکه نفوذ در کنار علما و روحانیون و حتی بیوت مراجع تا جایی پیش رفت که دست جریان نفوذ انگلیس را در اتفاق کف زدن فرزند شهید آیت الله نوری در پایین چوبه دار پدر و یا جریان نفوذی رضا قلدر در مقابل شهید آیت الله مدرس و شبکه نفوذ انگلیس خبیث را در جریان ملی شدن صنعت نفت در کنار آیت الله کاشانی و یا جریان نفوذ انگلیس را بارها پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بودیم.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ما مبتنی بر سه پایه اساسی شکل گرفته است که اولین پایه قرآن و عترت است که شامل مجموعه ارزش های اسلامی و انسانی بوده که در دین مطرح اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالک نماینده سابق مجلس: رهبری توسط افرادی روحانی نما مورد هجمه قرار گرفته

سالک نماینده سابق مجلس: رهبری توسط افرادی روحانی نما مورد هجمه قرار گرفته