مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 14:252020-12-25ورزشي

مزایده ورزشگاه ابرکوه با فشار افکار عمومی متوقف شد


مزایده قطعاتی از اراضی ورزشگاه شهید پوراکبری شهرستان ابرکوه که طی فراخوانی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام شده بود، با فشار افکار عمومی، - ایسنا/یزد مزایده قطعاتی از اراضی ورزشگاه شهید پوراکبری شهرستان ابرکوه که طی فراخوانی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام شده بود، با فشار افکار عمومی، مخالفت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه به دستور استاندار متوقف شد.

مزایده و فروش بخشی از زمین های ورزشگاه شهید پوراکبری، مطلبی بود طی 24 ساعت گذشته در فضای مجازی شهرستان دست به دست شد و بسیاری از مردم، فعالین فرهنگی و ورزش، مراتب اعتراض خود را نسبت به این مسئله اعلام کرده و خواستار توقف چنین طرح هایی شدند.

مردم شهرستان ابرکوه با راه انداختن یک کمپین با هشتک نه به فروش اموال مردم ، مطالبات خود را مطرح کرده و به صورت کاملا منطقی و قانونی از انتشار این مزایده اعلام نارضایتی کرده و خواستار همراهی مسئولان در لغو چنین طرح هایی شدند.

در نهایت نیز شهردار و اعضای شورای شهر ابرکوه با برگزاری جلسه فوق العاده با قاطعیت مواضع خود را نسبت به این مهم اعلام کرده و تصمیم برگزاری مزایده را تصمیمی غیرکارشناسانه عنوان کردند چرا که خشم شهروندان را برانگیخته است لذا باید فوراً متوقف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایده ورزشگاه ابرکوه با فشار افکار عمومی متوقف شد

مزایده ورزشگاه ابرکوه با فشار افکار عمومی متوقف شد