مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 15:152020-12-25سياسي

امام جمعه شهرستان جدید انگوت منصوب شد


با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، حجت الاسلام صادق قدرتی به عنوان امام جمعه شهرستان جدید انگوت معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی بعد از ظهر جمعه که در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان جدید انگوت در مسجد باب الحوائج (ع) این شهر سخن می گفت ضمن تبریک تبدیل شدن بخش انگوت به شهرستان، این منطقه را لایق و شایسته این اقدام دانست و اظهار کرد: بسیاری از بخش ها و مناطق مختلف استان نیز قابلیت و ظرفیت لازم را برای تبدیل شدن به شهرستان را دارند و با توجه به برنامه های پیش روی مسئولین استان اردبیل سایر مناطق استان نیز با تلاش ها و اقدامات صورت گرفته به شهرستان ارتقا می یابد تا تعداد شهرستان های استان و امکانات تخصیص یافته به هر منطقه افزایش یابد.

وی از تلاش های حجت الاسلام علی امیدوار امام جمعه سابق بخش انگوت قدردانی کرد و افزود: با اقدامات شایسته وی جریان فکری و تربیتی در نماز جمعه شهرستان انگوت شکل گرفت که نتایج شایسته آن را در استقبال پرشور و بی نظیر مردم این شهرستان از نماز جمعه، محافل مذهبی و کانون های مساجد این شهرستان شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل مردم این شهرستان را مردمی متدین، ریشه دار و با ایمان توصیف کرد و گفت: مردم این شهرستان فرصت معنوی و مقدس نماز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرستان جدید انگوت منصوب شد

امام جمعه شهرستان جدید انگوت منصوب شد