مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 16:202020-12-25اقتصادي

ستاد سوخت از حکم مالباختگان صدرا سرپیچی می کند؟


آیا ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از احقاق حق مالباختگان شرکت صدرا طبق رأی دادگاه سر باز می زند؟! - بیش از 9 سال از فراخوان طرح جایگزین خودروهای فرسوده ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور به شرکت صدرا خودرو و کلاهبرداری این شرکت می گذرد؛ در سال 94 مالباختگان تجمعات گسترده ای کردند که در نهایت از طریق رأی دادگاه و مصوبه 26 جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی به شماره 52145 مورخ 22/7/94 به ستاد سوخت کشور دستور داده شد با قید فوریت، پرداخت و تحویل خودرو به ارزش روز خودرو برای 1430 مالباخته صورت گیرد.

انصاف نیوز نوشت: خبرهای رسیده حکایت از این دارد که برخلاف ادعای مدیران ستاد سوخت، همچنان جمعی از مالباختگان شرکت صدرا پس از گذشت 9 سال به حق خود یعنی خودروی ثبت نامی نرسیده اند.

به گفته ستار نامجو نماینده مالباختگان و تعدادی از مالباخته ها، سال گذشته محسن صادقی، مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور و مسئول حقوقی ستاد سوخت اعلام می کنند که هر یک از مالباختگان با مراجعه به دادگاه، دادخواست جدیدی علیه شرکت صدرا ارایه داده و حکم جدیدی دریافت نمایند و پس از آن ستاد سوخت در کوتاه ترین زمان، خودرو مالباختگان را تادیه می کند.

با وجود اینکه در سال جاری، باز هم دادگاه به نفع مالباختگان رأی جدیدی صادر کرده و تأکید داشته خودروی ثبت نامی تحویل مالبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد سوخت از حکم مالباختگان صدرا سرپیچی می کند؟

ستاد سوخت از حکم مالباختگان صدرا سرپیچی می کند؟