مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 16:452020-12-25اجتماعي

تلاش شهرداری گرگان برای بازگشایی مسیر «زیارت»


تلاش بی وقفه شهرداری گرگان برای برف روبی و بازگشایی مسیر روستای «زیارت» همچنان ادامه دارد و از شهروندان تقاضا شده به هیچ عنوان به محور «ناهارخوران» و «زیارت» مراجعه نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، از عصر امروز بارش شدید برف در گرگان باعث یخبندان و مسدود شدن محور زیارت و ناهارخوران گرگان شده و برخی از مسافران که از شب گذشته به زیارت سفر کرده بودند و یا قبل از مسدود شدن مسیر موفق به ورود به محور زیارت شدند در مسیر برگشت دچار مشکل شده و در مسیر گرفتار شدند.

بلافاصله تیم های امدادی به مسیر اعزام شده و در حال حاضر شهرداری گرگان با کمک راهداری در حال برف روبی، نمک پاشی و بازگشایی مسیر روستای زیارت گرگان هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان که فرماندهی این عملیات را شخصا بر عهده گرفته و در منطقه حضور دارد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: بلافاصله پس از صدور اطلاعیه های هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف و یخبندان در سطح استان، تمام تیم های خدمات رسان شهرداری گرگان به حالت آماده باش درآمد.

موسی الرضا صفری گفت: تمامی دستگاه های لودر،گریدر، برف روب و نمک پاش، بابکت از شب گذشته در حالت آماده به کار قرار گرفته و تمام نیروهای خدمات شهری نیز به حالت آماده باش درآمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شهرداری گرگان برای بازگشایی مسیر «زیارت»

تلاش شهرداری گرگان برای بازگشایی مسیر «زیارت»