مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 18:352020-12-25بين الملل

ارتش لیبی به نیروهای «خلیفه حفتر» اجازه تهاجم مجدد را نمی دهد


وزیر دفاع دولت وفاق ملی لیبی مستقر در طرابلس اعلام کرد که نیروهای وفادار به ژنرال «خلیفه حفتر» دیگر فرصت غارت و ویرانی کشور را نخواهند داشت.

- وزیر دفاع دولت وفاق ملی لیبی مستقر در طرابلس اعلام کرد که نیروهای وفادار به ژنرال خلیفه حفتر دیگر فرصت غارت و ویرانی کشور را نخواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، صلاح الدین نمروش وزیر دفاع دولت وفاق ملی لیبی مستقر در طرابلس روز جمعه در گفتگو با شبکه تلویزیونی الاحرار اعلام کرد که این دولت به نیروهای وفادار به ژنرال خلیفه حفتر اجازه نخواهد داد در کشور دست به غارت و ویرانی بزنند؛ کاری که در عملیات تهاجمی خود در چهارم آوریل 2019 انجام دادند.

نمروش در ادامه افزود که دولت وفاق ملی لیبی به چارچوب آتش بس احترام می گذارد، اما نیروهای خلیفه حفتر بارها آن را نقض کرده اند.

پیش از اظهارات وزیر دفاع دولت وفاق ملی لیبی، ژنرال خلیفه حفتر تهدید کرده بود که در صورت ادامه حمایت نظامیان ترکیه از نیروهای دولتی مستقر در طرابلس، به نیروهای ترکیه در لیبی حمله خواهد کرد.

اما نمروش در واکنش به این تهدیدها و با اشاره به عملیات تهاجمی نیروهای تحت فرمان حفتر برای اشغال طرابلس در چهارم آوریل 2019 به صراحت اعلام کرد که به آنها اجازه تکرار گذشته را نخواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش لیبی به نیروهای «خلیفه حفتر» اجازه تهاجم مجدد را نمی دهد

ارتش لیبی به نیروهای «خلیفه حفتر» اجازه تهاجم مجدد را نمی دهد