مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 04:552020-12-26اقتصادي

اختصاص بودجه 2 میلیاردی برای پژوهش در حوزه کشاورزی اسدآباد


رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی از اختصاص دو میلیارد تومان از سرفصل بودجه سال آینده این دانشگاه به پژوهش کاربردی حوزه کشاورزی با رویکرد جامعه محور خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی از اختصاص دو میلیارد تومان از سرفصل بودجه سال آینده این دانشگاه به پژوهش کاربردی حوزه کشاورزی با رویکرد جامعه محور خبر داد.

حسین مرادی مخلص در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دو میلیارد تومان در بودجه سال 1400 برای برندسازی محصولات کشاورزی اسدآباد در بستر فعالیت های علمی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی اختصاص یافت که این بودجه با رویکرد دانشگاه جامعه محور ماحصل جلسه بنده و نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با رییس بودجه آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور بوده است.

وی با اشاره به قطب کشاورزی بودن شهرستان اسدآباد و مسائل و مشکلات و پتانسیل های شهرستان در این حوزه افزود: با رویکرد دانشگاه جامعه ‍محور با اختصاص این میزان اعتبار از سرفصل بودجه سال آینده به پژوهش های کاربردی قطب کشاورزی در صورتی که اعضای هیئت علمی دانشگاه در زمینه پژوهشی قصد اقدام داشته باشند، مشکل تأمین اعتبار نخواهیم داشت.

مرادی مخلص در ادامه با بیان اینکه تخصیص اعتبار امسال دانشگاه ها 65 تا 75 درصد بوده است، ادامه داد: همچنین در این جلسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بودجه 2 میلیاردی برای پژوهش در حوزه کشاورزی اسدآباد

اختصاص بودجه 2 میلیاردی برای پژوهش در حوزه کشاورزی اسدآباد